Promocje
Świeże Daktyle Medjool BIO - 280 gram
Świeże Daktyle Medjool BIO - 280 gram
29,90 zł 24,90 zł
szt.
Świeże Daktyle Medjool BIO - 150 gram
Świeże Daktyle Medjool BIO - 150 gram
17,50 zł 14,90 zł
szt.
Świeże Daktyle Medjool BIO - 500 gram
Świeże Daktyle Medjool BIO - 500 gram
49,90 zł 44,90 zł
szt.
Świeże Daktyle Medjool BIO - 5 kg
Świeże Daktyle Medjool BIO - 5 kg
399,00 zł 349,00 zł
szt.
DAKTYNELLA - Krem daktylowy
DAKTYNELLA - Krem daktylowy
35,90 zł 29,90 zł
szt.
Świeże Daktyle Medjool BIO - 12x500gram
Świeże Daktyle Medjool BIO - 12x500gram
529,90 zł 489,00 zł
szt.
Przepisy kulinarne
  • Szaszłyki Medjool

  • Wieniec drożdżowy z świeżymi daktylami Medjool

  • Piernik Mai Skorupskiej ze świeżymi daktylami MEDJOOL na musie jabłkowym

  • Batoniki daktylowe MEDJOOL z nerowcami, migdałami i słonecznikiem oraz TRUFLE Medjool

  • Czekoladowy Medjool z orzechem

Indeks glikemiczny

Badania medyczne* potwierdzają:
"ŚWIEŻE DAKTYLE mają NISKI INDEKS GLIKEMICZNY (IG 46-54)"
*
US National Library of Medicine, National Institutes of Health

Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami: +48. 575.127.200 , +48.575.127.220, +48.575.127.240 lub sklep@zdrowedaktyle.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni odeślemy reklamowany produkt.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

 

OrganicHouse Sp. z o.o.,
Wyspiańskiego 41, 62-800 Kalisz
biuro@organichouse.eu

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl