Zapisz się do newslettera!
Promocje
Świeże Medjool BIO - 1,4 kg +120 g GRATIS
Świeże Medjool BIO - 1,4 kg +120 g GRATIS

159,00 zł

Cena regularna: 179,70 zł

Najniższa cena: 165,70 zł
szt.
BIO ZAKWAS JURAJSKI Z KISZONYCH  OGÓRKÓW  zestaw 10 x 250 ml
BIO ZAKWAS JURAJSKI Z KISZONYCH OGÓRKÓW zestaw 10 x 250 ml

49,90 zł

Cena regularna: 74,90 zł

Najniższa cena: 74,90 zł
szt.
ZESTAW BIO ZAKWASÓW JURAJSKICH 3 x 250 ml
ZESTAW BIO ZAKWASÓW JURAJSKICH 3 x 250 ml

19,99 zł

Cena regularna: 23,50 zł

Najniższa cena: 23,50 zł
szt.
BIO ZAKWAS JURAJSKI Z KISZONYCH  OGÓRKÓW 1 x 250 ml
BIO ZAKWAS JURAJSKI Z KISZONYCH OGÓRKÓW 1 x 250 ml

6,99 zł

Cena regularna: 7,90 zł

Najniższa cena: 7,90 zł
szt.
Świeże Medjool BIO - 2,5 kg +280 g GRATIS
Świeże Medjool BIO - 2,5 kg +280 g GRATIS

259,00 zł

Cena regularna: 296,80 zł

Najniższa cena: 272,70 zł
szt.
BIO ZAKWAS JURAJSKI Z KISZONYCH BURAKÓW zestaw 10 x 250 ml
BIO ZAKWAS JURAJSKI Z KISZONYCH BURAKÓW zestaw 10 x 250 ml

69,99 zł

Cena regularna: 79,90 zł

Najniższa cena: 79,90 zł
szt.
BIO ZAKWAS JURAJSKI Z KISZONEJ KAPUSTY 1 x 250 ml
BIO ZAKWAS JURAJSKI Z KISZONEJ KAPUSTY 1 x 250 ml

6,99 zł

Cena regularna: 7,50 zł

Najniższa cena: 7,50 zł
szt.
BIO ZAKWAS JURAJSKI Z KISZONEJ KAPUSTY zestaw 10 x 250 ml
BIO ZAKWAS JURAJSKI Z KISZONEJ KAPUSTY zestaw 10 x 250 ml

65,90 zł

Cena regularna: 72,90 zł

Najniższa cena: 72,90 zł
szt.
BIO ZAKWAS JURAJSKI Z KISZONYCH BURAKÓW     1 x 250 ml
BIO ZAKWAS JURAJSKI Z KISZONYCH BURAKÓW 1 x 250 ml

7,49 zł

Cena regularna: 8,90 zł

Najniższa cena: 8,90 zł
szt.
Regulamin sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl

 

SPIS TREŚCI:

  1. Postanowienia ogólne
  2. Rejestracja
  3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
  4. Informacje o produktach
  5. Warunki składania i realizacji zamówień
  6. Formy płatności i rozpoczęcie realizacji zamówienia
  7. Realizacja zamówień
  8. Reklamacje
  9. Warunki gwarancji
  10. Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy
  11. Zwrot należności Klientom
  12. Promocje
  13. Dane osobowe
  14. Newsletter
  15. Reklamacje
  16. Postanowienia końcowe

Sklep internetowy www.zdrowedaktyle.pl jest prowadzony przez:

OrganicHouse Sp. z o.o., z siedzibą w 62-800 Kalisz, ul. Wyspiańskiego 41, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000626342, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 6182153510, REGON: 364827708,

1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa:
    1. zasady rejestracji w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl;
    2. uprawnienia Klienta do rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy;
    3. zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
  2. Do przeglądania stron internetowych Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl, w tym przeglądania asortymentu, niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji. Do korzystania z niektórych funkcjonalności Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl, w tym rejestracji w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl, a także składania zamówień na produkty, niezbędne jest ponadto aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
  3. W ramach korzystania ze Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl zabronione jest dostarczanie przez Klientów treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre obyczaje. Klient zobowiązany jest ponadto do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby negatywnie wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl lub jego elementy techniczne. Zabronione jest ponadto wykorzystywanie Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl do celów sprzecznych z jego przeznaczeniem, w tym rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej lub promocyjnej.
  4. Przeglądanie asortymentu Sklep Internetowego www.zdrowedaktyle.pl nie wymaga rejestracji. Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl możliwe jest po zarejestrowaniu się zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu lub po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez dokonywania rejestracji.
  5. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay. Usługi te świadczy Dotpay S.A. z siedzibą w Krakowie (30-552), przy ul. Wielickiej 72 zgodnie z regulaminami usług dostępnymi pod adresem: http://www.dotpay.pl/o_serwisie/regulaminy/.

2. Rejestracja

  1. Rejestracja w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl umożliwia Klientowi:
    1. wprowadzanie, edytowanie lub usuwanie danych, w tym adresów dostawy;
    2. składanie zamówień z wykorzystaniem wprowadzonych przez Klienta danych;
    3. tworzenie listy zakupów;
    4. przeglądanie historii zamówień;
    5. zamówienie i rezygnację z zamówienia newslettera;
    6. korzystanie z upustów i kodów rabatowych;
    7. dokonywania płatności za zamówienia przy odbiorze;
    8. korzystanie z innych funkcjonalności udostępnionych zarejestrowanym Klientom.
  2. W celu rejestracji w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl (założenia konta Klienta) należy wypełnić online formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko lub nick (pseudonim), adres e-mail oraz hasło, a także zapoznać się z postanowieniami niniejszego regulaminu.  
  3. Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego przez Klienta, Sklep www.zdrowedaktyle.pl, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, przesyła potwierdzenie dokonania rejestracji. Z tą chwilą proces rejestracji zostaje zakończony.
  4. Rejestracja w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl, jak również korzystanie z funkcjonalności Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl, są nieodpłatne. Dokonanie rejestracji oznacza zawarcie przez Klienta umowy o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu konta Klienta, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
  5. Po zarejestrowaniu się w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym albo zmienionych następnie za pomocą ustawień konta Klienta.
  6. Konto utworzone w wyniku rejestracji prowadzone jest dla Klienta przez czas nieoznaczony. Klient może zrezygnować z prowadzenia konta w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl i zażądać jego usunięcia w każdym czasie. Z tytułu rezygnacji i usunięcia konta nie są pobierane jakiekolwiek opłaty.
  7. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl należy skontaktować się telefonicznie bądź e-mailowo z Biurem Obsługi Klienta. Dyspozycja usunięcia konta jest przyjmowania do realizacji po potwierdzeniu, czy osoba występująca z żądaniem jest posiadaczem tego konta. Usunięcie konta następuje niezwłocznie i oznacza rozwiązanie przez Klienta umowy z OragnicHouse o świadczenie usług drogą elektroniczną, której przedmiotem jest prowadzenie konta Klienta.
  8. OrganicHouse jest uprawniony do zablokowania konta Klienta w przypadkach przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. OrganicHouse jest także uprawniona do zablokowania konta Klienta z ważnych powodów, którymi są:
    1. naruszenie przez Klienta przy korzystaniu ze Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl powszechnie obowiązujących przepisów prawa, praw osób trzecich (w tym w szczególności praw na dobrach niematerialnych), dóbr osobistych osób trzecich lub zasad współżycia społecznego;
    2. inne powtarzające się (co najmniej dwukrotne) naruszenie przez Klienta postanowień niniejszego regulaminu;
    3. powtarzające się (co najmniej dwukrotne) zamówienie przez Klienta produktów płatnych podczas odbioru przedmiotu zamówienia z podaniem nieprawdziwych danych adresowych, uniemożliwiających odszukanie adresata;
    4. uporczywe i powtarzające się składanie i rezygnowanie przez Klienta z zamówień, jeżeli rezygnacja nie jest uzasadniona niemożnością jego realizacji przez OrganicHouse zgodnie z treścią zamówienia.
  9. O zamiarze zablokowania konta Klienta Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl. Zablokowanie konta zgodnie z postanowieniem ustępu poprzedzającego, oznacza rozwiązanie umowy z Klientem o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym.
  10. W przypadku zablokowania konta Klienta zgodnie z ust. 8-9 powyżej, niezrealizowane zamówienia złożone przez tego Klienta zostają anulowane przez OrganicHouse. Anulowanie następuje w ciągu 1 dnia od zablokowania konta. W takim wypadku, jeżeli zapłata za zamówienie została już dokonana, OrganicHouse zwróci Klientowi całość zapłaconej kwoty. Zwrot nastąpi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Logowanie do Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl odbywa się poprzez wpisanie w formularzu logowania adresu e-mail oraz hasła podanych przy rejestracji konta Klienta. Dane podane przy rejestracji konta mogą zostać zmienione po zalogowaniu się na konto Klienta.
  2. Wraz z zarejestrowaniem się w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl tworzony jest profil Klienta. W profilu Klienta dla każdego użytkownika Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl widoczny jest – w zależności od danych podanych podczas rejestracji – nick Klienta lub jego imię i nazwisko. Klient może udostępnić w profilu również swój adres poczty elektronicznej.
  3. Klient, który zarejestrował konto, może korzystać ze wszystkich dostępnych funkcjonalności Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl.
  4. Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy: loginu i hasła do swojego konta w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl; w granicach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa odpowiedzialnym za wszelkie działania związane z posługiwaniem się loginem i hasłem do danego konta w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl jest Klient, przy czym hasło stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości Klienta;

4. Informacje o produktach

  1. Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl:
    1. zawierają podatek VAT i podawane są w złotych;
    2. nie zawierają kosztów dostawy; koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia produktu do Klienta, od wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta; Całkowity koszt zamówienia (tj. cena produktów wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w Koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta.
  3. Administrator zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny.
  4. Administrator może przeprowadzać akcje promocyjne oraz wyprzedaże na odrębnie określonych zasadach.

5. Warunki składania i realizacji zamówień

  1. Klient może składać zamówienia na produkty dostępne w asortymencie Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, z zastrzeżeniem zakazów lub ograniczeń handlu wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  2. W celu złożenia zamówienia należy:
    1. zalogować się do Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl lub skorzystać z możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji;
    2. wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
    3. wybrać sposób dostawy (sposób dostarczenia produktu);
    4. w przypadku zamówienia z dostawą (wysyłka) – wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa produktu, a także podać numer telefonu do kontaktu w sprawie odbioru; w przypadku wyboru dostawy do Paczkomatu InPost dodatkowo podać adres alternatywny, gdzie skierowana zostanie przesyłka, jeśli jej gabaryty uniemożliwią umieszczenie jej w Paczkomacie InPost;
    5. wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane do odbioru zamówienia (jeżeli Klientowi ma zostać wystawiona faktura VAT);
    6. wybrać formę płatności;
    7. kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę” albo „Zamawiam i płacę przy odbiorze” – w zależności od wyboru formy płatności;
  3. Podczas składania zamówienia Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej. Faktury wysyłane będą na adres e-mail wskazany w koncie Klienta lub wskazany w procesie składania zamówienia dla zakupów bez rejestracji. Jeśli Klient nie wyrazi zgody na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną, faktury będą wysyłane w formie tradycyjnej, tj. papierowej wraz z zamówieniem.
  4. OrganicHouse  nie prowadzi w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl sprzedaży hurtowej. OrganicHouse uprawniony jest do wprowadzenia maksymalnej liczby sztuk określonego produktu lub kategorii produktów, objętej jednym zamówieniem. Informacje o ograniczeniach dotyczących maksymalnej liczby sztuk określonego produktu lub kategorii produktów, objętej jednym zamówieniem, dostępne są w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl, w tym wraz z informacją o promocjach. Ograniczenia dotyczące maksymalnej liczby sztuk określonego produktu lub kategorii produktów, objętej jednym zamówieniem, mogą również wynikać z niniejszego regulaminu. W razie potrzeby złożenia przez Klienta zamówienia obejmującego większą liczbę sztuk produktu objętego zamówieniem, Klient powinien skontaktować się z OrganicHouse za pomocą Biura Obsługi Klienta w celu ustalenia warunków realizacji zamówienia hurtowego. Po uzgodnieniu warunków realizacji zamówienia hurtowego Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, o którym mowa w ust. poniżej.
  5. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie OrganicHouse oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu.
  6. Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w koncie Klienta lub wskazany w procesie składania zamówienia dla zakupów bez rejestracji zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez OrganicHouse zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem OrganicHouse o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. powyżej. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi pomiędzy Klientem a OrganicHouse do zawarcia umowy dotyczącej tego zamówienia. OrganicHouse ma 7 dni na potwierdzenie przyjęcia zamówienia Klienta (licząc od dnia potwierdzenia przez OrganicHouse otrzymania zamówienia). W przypadku, w którym OrganicHouse nie potwierdzi w powyższym terminie przyjęcia zamówienia do realizacji, umowa nie zostaje zawarta, a wszelkie uiszczone płatności za nieprzyjęte zamówienie zostaną niezwłocznie zwrócone Klientowi, zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
  7. OrganicHouse zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobów dostawy oraz form płatności w stosunku do Klienta, który:
    1. co najmniej dwukrotnie nie odebrał przedmiotu zamówienia dostarczanego za pośrednictwem Poczty Polskiej, płatnego przy odbiorze, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia go do właściwej placówki Poczty Polskiej;
    2. co najmniej dwukrotnie nie odebrał przedmiotu zamówienia przesłanego przesyłką kurierską, do placówki Poczty Polskiej, do stacji Orlen lub do Paczkomatu InPost.
    3. lub do Paczkomatu InPost;
  8. W przypadku braku w OrganicHouse zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, OrganicHouse poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta, w terminie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W takim przypadku zamówienie jest anulowane. Anulowanie zamówienia z przyczyn wskazanych w niniejszym ustępie może nastąpić nie później, niż do dnia upływu terminu realizacji zamówienia, a jeżeli termin ten nie został określony, w terminie 30 dni od daty jego przyjęcia do realizacji przez OrganicHouse.
  9. W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa z przyczyn wskazanych w ustępie poprzedzającym, OrganiecHouse może zaproponować Klientowi :
    1. anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta OrganicHouse będzie zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia);
    2. anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym OrganicHouse będzie zwolniony z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie);
    3. podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta wysłanie składających się na zamówienie produktów zostanie dokonane w kilku odrębnych przesyłkach, zaś Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z podziałem zamówienia na kilka wysyłek).
  10. W przypadku, gdy Klient nie wybierze żadnego ze sposobów realizacji zamówienia w sytuacji, o której mowa w ust. powyżej (w tym również w przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nieleżących po stronie OrganicHouse), OrganicHouse dostarczy Klientowi produkty, co do których zamówienie może być zrealizowane w terminie, w pozostałym zakresie zamówienie zostanie anulowane, o czym Klient zostanie powiadomiony na adres e-mail wskazany przez Klienta w procesie składania zamówienia. Anulowanie zamówienia w części, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może nastąpić nie później, niż do dnia upływu terminu realizacji zamówienia, a jeżeli termin ten nie został określony, w terminie 30 dni od daty jego przyjęcia do realizacji przez OrganicHouse. Klient może odstąpić od umowy w zakresie, w jakim została zrealizowana, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
  11. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za zamówienie z góry, OrganicHouse jest uprawniony do anulowania zamówienia w razie niedokonania przez Klienta pełnej płatności w terminie 7 dni od daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Anulowanie zamówienia oznacza, że OrganicHouse jest zwolniony z obowiązku jego realizacji.
  12. W przypadku anulowania zamówienia w sytuacji wskazanej w ust. powyżej, jeśli zapłata za przedmiot zamówienia została dokonana (w całości lub w części), OrganicHouse zwróci Klientowi zapłaconą kwotę zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Zasady zwrotu należności zostały szczegółowo opisane w § 11 niniejszego regulaminu.
  13. Klient jest zobowiązany do podania prawidłowego (aktualnego) i dokładnego adresu, pod który ma być dostarczony przedmiot zamówienia (w przypadku zamówienia z wysyłką). W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, OrganicHouse w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia, jeżeli z powyższego powodu pomimo dochowania przez OrganicHouse i firmę doręczającą przedmiot zamówienia należytej staranności dostarczenie przedmiotu zamówienia lub dostarczenie go w terminie okaże się niemożliwe.

6. Formy płatności i rozpoczęcie realizacji zamówienia

  1. Zamówienia złożone w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl mogą być opłacone:
    1. z góry (przed odbiorem przedmiotu zamówienia) – opcja dostępna dla Klientów zarejestrowanych i niezarejestrowanych,
    2. przy odbiorze przedmiotu zamówienia – opcja dostępna dla Klientów zarejestrowanych i niezarejestrowanych,.
  2. Klient nie ma możliwości dokonania zapłaty za część zamówienia z góry, a za część zamówienia przy odbiorze.
  3. Dostępne formy płatności zależne są od tego, czy zamówienie jest opłacane z góry czy z dołu jak również są uzależnione od sposobu dostarczenia przedmiotu zamówienia. Forma płatności może być ponadto uzależniona od rodzaju produktu i wartości zamówienia. Szczegółowe informacje o dostępnych formach płatności są dostępne w zakładce „ Formy płatności” w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl oraz są widoczne w trakcie składania zamówienia.
  4. Płatności z góry mogą być uiszczane: przelewem bankowym oraz jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez OrganicHouse.
  5. W przypadku płatności z góry, realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez OrganicHouse pełnej płatności lub – w wypadku płatności obsługiwanych przez Podmiot realizujący płatności – po potwierdzeniu przez taki podmiot poprawnego wykonania pełnej płatności.
  6. W przypadku płatności przy odbiorze, realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl.
  7. Tylko zarejestrowany Klient może skorzystać z kodu rabatowego lub upustów otrzymanego od Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl
  8. Kody rabatowe posiadają okres ważności, w czasie którego Klient może skorzystać z oferowanego rabatu. Kod rabatowy nie może być łączony z żadnym innym kodem rabatowym oraz innymi promocjami, chyba, że regulamin danej promocji stanowi inaczej. Po upływie daty ważności kodu rabatowego, skorzystanie z kodu rabatowego jest niemożliwe.
  9. W przypadku dokonywania płatności kartą płatniczą lub korzystania z form płatności oferowanych przez operatora płatności DOTPAY przez Klienta w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl, przy każdej transakcji zostanie pobrana dodatkowa prowizja naliczana przez operatora płatności.

7. Realizacja zamówień

  1. OrganicHouse zamieszcza na stronie internetowej Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl przedstawiającej dany produkt informację o liczbie dni roboczych (tj. dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki z przedmiotem zamówienia. Powyższa informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania przedmiotu zamówienia do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, do placówki Poczty Polskiej lub do Paczkomatu InPost. Czas realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem terminu skompletowania wszystkich zamówionych produktów. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności danego produktu.
  2. Na terytorium Polski przedmiot zamówienia może być dostarczony – według wyboru Klienta – za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej pod wskazany przez Klienta adres, lub do placówki Poczty Polskiej, lub do Paczkomatu InPost.
  3. Poza terytorium Polski przedmiot zamówienia jest dostarczany – według wyboru Klienta – za pośrednictwem Poczty Polskiej albo firmy kurierskiej pod wskazany przez Klienta adres.
  4. W związku z realizacją zamówienia do Klienta wysyłana jest na adres e-mail komunikacja dotycząca bieżącego przebiegu składania i realizacji zamówienia. W ramach tej komunikacji OrganicHouse może wysyłać informację o nieukończonym zamówieniu oraz – po zrealizowaniu zamówienia – OrganicHouse może wysyłać do Klienta podziękowania z prośbą o wyrażenie swojej opinii (recenzji) dotyczącej zamówienia. Wyrażenie takiej opinii (recenzji) przez Klienta jest dobrowolne.

8. Reklamacje

  1. OrganicHouse jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z umową. Jakiekolwiek postanowienie niniejszego § 8 nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień Klientów, nabywających produkty jako Konsumenci, przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
  2. OrganicHouse w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  3. Reklamacja powinna zawierać dane osoby lub podmiotu składającego reklamację (imię i nazwisko lub pełna nazwa, dane kontaktowe) jak również wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania. W celu rozpatrzenia reklamacji przez OrganicHouse, Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupu tego produktu (produktów) i opisem reklamacji należy odesłać na adres Biura Obsługi Klienta OrganicHouse.
  4. Jeśli przesyłka jest wysyłana za pomocą firmy kurierskiej, Konsument ma prawo sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera. Jeśli okaże się uszkodzona, (koniecznie w momencie odbierania paczki), należy zrobić zdjęcie i spisać protokół szkody. Bez protokołu spisanego w momencie odbierania paczki - reklamacja jest niemożliwa.
  5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – OrganicHouse niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny OrganicHouse zwróci należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  6. Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient niebędący Konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność OrganicHouse z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do uprawnienia Klienta do żądania usunięcia wady. W takim przypadku OrganicHouse wedle swego wyboru niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. OrganicHouse może również odstąpić od umowy zwracając takiemu Klientowi niebędącemu Konsumentem cenę zapłaconą za produkt dotknięty wadą fizyczną. W pozostałym zakresie odpowiedzialność OrganicHouse z tytułu rękojmi za wady produktu w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami jest wyłączona. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w maksymalnym dopuszczalnym przez prawo zakresie odpowiedzialność OrganicHouse za szkody wyrządzone Klientom niebędącym Konsumentami ogranicza się do kwoty, jaką taki Klient zapłacił OrganicHouse za nabycie danego produktu.

9. Warunki gwarancji

  1. Produkty sprzedawane przez OrganicHouse mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta, dystrybutora lub przez inny podmiot trzeci (gwaranta).
  2. W przypadku produktu, na który producent, dystrybutor lub inny gwarant udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:
    1. korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a OrganicHouse może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację; Klient dokonuje wybory według własnego uznania.
    2. korzystając z uprawnień przysługujących mu w stosunku do sprzedawcy z tytułu rękojmi – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień niniejszego regulaminu.

10. Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy

  1. Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze przygotowane do wysyłki:
    1. kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta sklep@zdrowedaktyle.pl;
    2. samodzielnie anulując zamówienie na stronie Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl (dotyczy Klientów zarejestrowanych, po zalogowaniu do swojego konta Klienta).
  2. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 6 poniżej. Bieg terminu do odstąpieniu od umowy rozpoczyna się:
    1. dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
      1. - obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
      2. - polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
    2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta):
    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  4. Konsument, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinien poinformować OrganicHouse o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może również skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Skorzystanie z powyższych wzorów nie jest obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu OrganicHouse produktu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, a także jego cech i funkcjonowania. OrganicHouse zwróci Konsumentowi uiszczoną przez Konsumenta należność (w tym koszty dostarczenia produktu Konsumentowi, z wyjątkiem dodatkowych kosztów, o których mowa w 6 poniżej) zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
  6. Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument. Ponadto jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez www.zdrowedaktyle.pl, OrganicHouse nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy i funkcjonowania.
  7. Konsument, który odstąpił od umowy, ma obowiązek zwrócić produkt OrganicHouse, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić przedmiot zamówienia po odebraniu przesyłki dostarczonej Pocztą Polską, lub kurierem, lub dostarczonej do placówki Poczty Polskiej, do Paczkomatu InPost – odsyłając produkt do OrganicHouse;
  8. W zakresie wykonywania przez Klientów uprawnienia do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w niniejszym paragrafie, OrganicHouse informuje, że koszty zwrotu produktu ponosi Klient. W związku z tym OrganicHouse nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

11. Zwrot należności Klientom

  1. OrganicHouse dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni w przypadku:
    1. anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją;
    2. zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub dostarczonej do placówki Poczty Polskiej lub do Paczkomatu InPost;
    3. uznania reklamacji i braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny;
    4. nieprzyjęcia oferty Klienta dotyczącej zamówienia, jeżeli zamówienie zostało opłacone z góry.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z niniejszym regulaminem, OrganicHouse zwraca Konsumentowi płatność niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Jednakże OrganicHouse może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  3. OrganicHouse dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Zwrot pieniędzy może być dokonany przez OrganicHouse na:
    1. rachunek Klienta w banku/SKOK-u lub na rachunek powiązany z kartą płatniczą Klienta – jeśli zamówienie było opłacone z góry za pomocą przelewu lub – odpowiednio – karty płatniczej, przy odbiorze u kuriera lub na Poczcie Polskiej
  4. Jeśli zamówienie było opłacane za pomocą różnych form płatności (np. za pomocą PAYPAL”) to zwrot nastąpi proporcjonalnie i za pomocą form, z jakich skorzystano dokonując płatności.
  5. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie OrganicHouse nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo zachowania przez OrganicHouse należytej staranności, w tym skierowania do Klienta na podany przez niego adres e-mailowy wezwania do przesłania OrganicHouse numeru rachunku Klienta, Klient nie prześle OrganicHouse takiego numeru rachunku lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie OrganicHosue nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku uniemożliwiających pomimo zachowania przez OrganicHouse należytej staranności prawidłową realizację płatności.
  6. W przypadku, gdy Klient dokonał płatności za zamówienie z nienależącego do niego rachunku bankowego/rachunku w SKOK lub karty płatniczej, zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza tego rachunku bankowego/rachunku w SKOK, lub karty płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz OrganicHouse zgodnie z zasadami opisanymi w ust. powyżej.

12. Promocje

  1. Na stronach Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl mogą znajdować się informacje o promocjach (zwanych dalej „ Promocjami”). Promocje dzielą się na:
    1. promocje produktowe – obniżające cenę produktu zgodnie z rabatem kwotowym lub procentowym, określonym każdorazowo na stronie produktu;
    2. promocje wartościowe – obniżające cenę Koszyka zawierającego produkty objęte promocją o rabat kwotowy lub procentowy określony każdorazowo po dodaniu produktów do Koszyka i spełnieniu szczegółowych warunków promocji umieszczonych na stronie Promocji lub w newsletterze;
    3. pakiety promocyjne – przy zakupie określonej ilości dowolnych produktów objętych Promocją Klient otrzymuje rabat kwotowy lub procentowy na najtańszy produkt; Promocja obejmuje wszystkie produkty znajdujące się na stronie Promocji;
  2. Promocja może być uzależniona od podania kodu rabatowego podczas składania zamówienia.
  3. Po złożeniu zamówienia zawierającego pakiet lub zestaw promocyjny nie ma możliwości jego podziału.
  4. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest pakiet lub zestaw promocyjny, rezygnacja Klienta z zamówienia, o której mowa w niniejszym regulaminie, może dotyczyć wyłącznie całego pakietu lub zestawu promocyjnego. Nie ma możliwości rezygnacji z pojedynczych produktów wchodzących w skład pakietu lub zestawu promocyjnego.
  5. W przypadku sprzeczności z innymi postanowieniami niniejszego regulaminu zastosowanie mają postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie.
  6. Promocje w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej Promocji nie stanowi inaczej.
  7. Promocje, o których mowa powyżej, mogą być prowadzone m.in.: na określony czas, do wyczerpania zapasu produktów promocyjnych lub do odwołania. Jeżeli w warunkach Promocji wyraźnie nie zastrzeżono inaczej, Promocja obowiązuje do czasu jej odwołania. Jeżeli w warunkach Promocji zastrzeżono ograniczoną pulę produktów objętych Promocją, Promocja obowiązuje do czasu wyczerpania puli takich produktów.

13. Dane osobowe

  1. Dane osobowe podawane przez Klientów w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl (w tym w procesie rejestracji konta, w procesie składania zamówienia bez rejestracji w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl, w procesie korzystania ze Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl, w tym dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl), przetwarzane są przez OrganicHouse Sp. z o.o. z adresem siedziby: ul. Wyspiańskiego 41, 62-800 Kalisz (administrator danych).
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów oraz korzystania z tych usług świadczonych drogą elektroniczną przez OrganicHouse, które wymagają podania danych osobowych. OrganicHouse przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl, a w przypadku wyrażenia przez Klienta zgody, o której mowa w niniejszym regulaminie, również w celu świadczenia usługi newslettera.
  3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na konto Klienta (zakładka „Twoje konto”) lub poprzez zgłoszenie od Biura Obsługi Klienta
  4. Klient podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi.
  5. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl poświęconej polityce prywatności.

14. Newsletter

  1. Klient może wyrazić zgodę na zamówienie usługi newslettera (subskrypcja). Usługa newslettera polega na okresowym przesyłaniu na podany adres e-mail biuletynu informacyjnego oraz wiadomości zawierających treści marketingowe (informacje handlowe) OrganicHouse i jej partnerów biznesowych. Subskrypcja newslettera dokonywana jest poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w terminie późniejszym w zakładce „Twoje konto” (odnośnik „Newsletter”).
  2. Subskrypcja newslettera jest dobrowolna i nieodpłatna. Usługa newslettera świadczona jest przez czas nieoznaczony i Klient może z niej zrezygnować w każdym czasie.
  3. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji newslettera samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola w zakładce „Twoje konto” (odnośnik „Newsletter”) lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.

15. Reklamacje

  1. Z zastrzeżeniem postanowień niniejszego regulaminu, wszelkie reklamacje, w tym reklamacje dotyczące działania Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl lub dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, mogą być zgłaszane do OrganicHouse:
    1. pisemnie na adres siedziby OrganicHosue (z zalecanym dopiskiem „Reklamacja”, przy czym dopisek ten nie jest obowiązkowy),
    2. za pośrednictwem e-maila na adres: sklep@zdrowedaktyle.pl (z zalecanym tematem wiadomości: „Reklamacja”, przy czym powyższy temat wiadomości nie jest obowiązkowy),
    3. za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.
  2. Reklamacja powinna zawierać dane osoby lub podmiotu składającego reklamację (imię i nazwisko lub pełna nazwa, dokładny adres lub adres e-mail) jak również wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania.
  3. OrganicHouse rozpatrywać będzie reklamacje na podstawie niniejszego regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Odpowiedź na reklamację udzielana jest w sposób odpowiadający sposobowi przesłania reklamacji, tj. listem poleconym na podany w reklamacji adres albo za pomocą wiadomości e-mail, na adres e-mailowy podany w reklamacji lub z którego została przesłana reklamacja, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania reklamacji, chyba, że niniejszy regulamin (reklamacje z tytułu rękojmi), załącznik do niniejszego regulaminu lub też bezwzględnie obowiązujący przepis prawa przewiduje krótszy termin na udzielenie odpowiedzi na reklamację.
  5. Skorzystanie przez Klienta z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne.

16. Postanowienia końcowe

  1. O ile obowiązek taki nie wynika z bezwzględnie obowiązującego prawa, OrganicHouse nie korzysta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  2. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawie sporu między nim, a OrganicHouse, między innymi zwracając się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Informacje dla konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ( uokik.gov.pl).
  3. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym Konsumentem a OrganicHouse, rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby OrganicHouse.
  4. OrganicHouse dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi w ramach Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl były na najwyższym poziomie, jednakże OrganicHouse nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl. OrganicHouse dołoży starań, aby ewentualne zawieszenie dostępności Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl było dokonywane w godzinach nocnych.
  5. Indywidualne ustawienia urządzenia końcowego mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.). Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
  6. Regulamin podlega przepisom prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
  7. Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej lub innych przepisów prawa.
  8. W celach statystycznych oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Sklep Internetowy www.zdrowedaktyle.pl korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookies). Klient może w dowolnym momencie określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Sklep Internetowy www.zdrowedaktyle.pl do plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej, w tym zmienić ustawienia przeglądarki, tak aby nie akceptowała ona takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookies na urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych plików na tym urządzeniu Klienta. Więcej informacji w tym zakresie znajduje się w polityce prywatności.
  9. Językiem umów zawieranych z OrganicHouse jest język polski.
  10. OrganicHouse zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu z ważnej przyczyny, jaką jest:
    1. konieczność dostosowania regulaminu do przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na niniejszy regulaminu i skutkujących koniecznością zmodyfikowania regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem;
    2. konieczność dostosowania regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;
    3. rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl, w tym wprowadzenie nowych usług świadczonych drogą elektroniczną lub zmiana istniejących funkcjonalności Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl;
    4. zmiana warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną;
    5. konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w regulaminie;
    6. zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w regulaminie;
    7. przeciwdziałanie nadużyciom;
    8. poprawa obsługi Klientów;
    9. zmiana procesu zawierania umów za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.zdrowedaktyle.pl.
  11. Zmieniony regulamin został udostępniony w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl.
  12. Zmieniony regulamin jest wiążący dla zarejestrowanego Klienta, który nie wypowie umowy o prowadzenie konta w Sklepie Internetowym www.zdrowedaktyle.pl (nie zrezygnuje z konta na zasadach określonych w niniejszym regulaminie) przed datą wejścia w życie zmienionego regulaminu.
  13. Zmiana regulaminu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed taką zmianą, które są realizowane na zasadach dotychczasowych.

 

Termin obowiązywania nowego regulaminu: od 25.05.2018

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl